مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 14:102023-07-22سياسي

حضور پلیس در جامعه امنیت آفرین و مایه امید است


امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه پلیس مظهر اقتدار برای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: حضور پلیس در جامعه امنیت آفرین و مایه امید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله مصطفی علما ظهر شنبه در دیدار با فرمانده، مسئولان و جمعی از کارکنان انتظامی استان کرمانشاه که در حسینیه محمدرسول الله (ص) ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار کرد: پلیس نیرویی محبوب و مردمی در جمهوری اسلامی است که برای سربلندی و اقتدار کشور شبانه روز تلاش می کند.

وی با بیان اینکه اهمیت حضور پلیس در جامعه بر کسی پوشیده نیست، افزود: حضور آن ها برای شهروندان مایه امید و امنیت مضاعف است به گونه ای که حتی نمی توان جامعه را یک روز بدون حضور مأموران تصور کرد.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: تلاش های مجاهدانه و خستگی ناپذیر پلیس در عرصه های مختلف از آنان چهره ای محبوب ساخته و همه مردم مأموران انتظامی را از خود و حافظ جان و مال و امنیتشان می دانند.

علما اخلاق مداری و داشتن اخلاق اسلامی را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: کارکنان پلیس مزین به این سجایای نیک اخلاقی هستند که باعث مباهات و افتخار است.

امام جمعه کرمانشاه پلیس را مظهر اقتدار و عزت برای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی معرفی و عنوان کرد: مأموران زحمتکش و فداکار انتظامی بارها در صحنه های مختلف با ایثا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پلیس در جامعه امنیت آفرین و مایه امید است

حضور پلیس در جامعه امنیت آفرین و مایه امید است