مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 09:402023-07-07بين الملل

عمان: اقدام جدی دیپلماتیک در شورای امنیت درباره فلسطین در جریان است


وزیر خارجه عمان در سخنانی از وجود یک حرکت و اقدام دیپلماتیک گسترده در شورای امنیت درباره تحولات فلسطین اشغالی خبر داد.

- وزیر خارجه عمان در سخنانی از وجود یک حرکت و اقدام دیپلماتیک گسترده در شورای امنیت درباره تحولات فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه القدس العربی، بدر البوسعیدی، وزیر خارجه عمان در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با ایمن الصفدی همتای اردنی خود در پایتخت عمان اعلام کرد که یک حرکت سیاسی و دیپلماتیک بزرگ درباره تحولات اوضاع فلسطین در شورای امنیت در جریان است.

وی گفت که این اقدام و حرکت با همراهی کشورهای تاثیرگذار پیش برده می شود و امارات بیانگر آرا و نظر کشورهای عربی در این شورا است.

البوسعیدی افزود: موضع ما واضح بوده و بر اهمیت استراتژی پایان دادن به اشغالگری اسراییل در اراضی فلسطین متمرکز است و به تلاش های خود برای تحقق این هدف قانونی و مشروع ادامه خواهیم داد.

ایمن الصفدی نیز درباره هماهنگی در شورای امنیت برای برگزاری نشست غیرعلنی درباره وضعیت فلسطین گفت: کشورهای عربی مخالف تشدید تنش ها از سوی اسراییل هستند و هماهنگی در این زمینه ادامه دارد.

الصفدی با تاکید بر اینکه اردن و عمان دو کشوری هستند که برای صلح تلاش می کنند، گفت: حوادث اخیر در سرزمین های فلسطینی باعث تشدید تنش ها شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمان: اقدام جدی دیپلماتیک در شورای امنیت درباره فلسطین در جریان است

عمان: اقدام جدی دیپلماتیک در شورای امنیت درباره فلسطین در جریان است