مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 13:352023-07-21سياسي

ترویج فساد و منکر در جامعه نتیجه ترک فعل مسئولان است


ترویج فساد و منکر در جامعه نتیجه ترک فعل مسئولان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان با تسلیت ایام محرم و سوگواری سیدالشهدا (ع) بقای دین را دستاورد قیام اباعبدالله الحسین (ع) دانست و اظهار داشت: شفاعت در تربت سید الشهدا (ع)، اجر عظیم زیارت امام حسین (ع)، هم ردیفی با زیارت خداوند در عرش الهی و ریزش گناهان در اثر اشک بر حسین (ع) تنها بخشی از برکات کربلا و عاشورا است.

وی در ادامه به دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر و اهمیت این موضوع در زمان کنونی اشاره کرد و ابراز داشت: این تفکر که تذکر دادن منجر به دو قطبی شدن جامعه می شود، اشتباه است و باید نسبت به انجام منکرات تذکر داده شود.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه تذکر دادن نسبت به منکر باعث ایجاد اتحاد حول معروف در جامعه می شود و ما چنین جامعه ای را می خواهیم، اضافه کرد: ضروری است که همه مسئولان از رأس تا پایین نسبت به امر عفاف و حجاب توجه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه وقتی در جامعه تمام مردم نسبت به منکر تذکر دهند، اتحاد و انسجام ایجاد می شود، ادامه داد: باید با وضع قوانین مناسب و مجازات بازدارنده، سبب تأمین امنیت روانی جامعه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فساد و منکر در جامعه نتیجه ترک فعل مسئولان است

ترویج فساد و منکر در جامعه نتیجه ترک فعل مسئولان است