مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 10:052023-06-26اقتصادي

پرداخت 14 میلیارد تومان پاداش کاهش مصرف برق به مشترکین خانگی یزد


مدیرعامل شرکت توزیع برق یزد با بیان این که طبق قانون 30 درصد از مصرف برق ادارات در وقت اداری و 60 درصد در خارج از وقت اداری باید کاهش یابد، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، علی جم پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به منظور اعلام برنامه های کاهش و مدیریت مصرف برق در این استان برگزار شده است، اظهار کرد: برنامه های تشویقی مختلفی برای کاهش مصرف برق در استان یزد تدوین و در دستور کار است.

وی با بیان این که تولید برق و مدیریت تقاضا دو رویکرد و اولویت جدی وزارت نیرو و دستگاه های تابعه آن در استانهاست، اظهار کرد: مدیریت بهینه مصرف و استفاده کارآمد از انرژی در گرو مشارکت عمومی و احساس مسئولیت همگانی است.

مدیرشرکت توزیع برق استان یزد با بیان این که در بخش مشترکین خانگی هیچ خاموشی نخواهیم داشت و این مهم خط قرمز وزارت نیرو است، افزود: تدوین بسته های تشویقی برای مشترکین کم مصرف و تدوین تعرفه های مازاد برای مشترکین پرمصرف از جمله برنامه های انجام شده و در دستورکار شرکت توزیع برق استان یزد است.

جم با بیان این که در سال گذشته حدود 40 درصد مشترکین خانگی استان یزد مشمول پاداش کم مصرفی برق شدند، گفت: 14 میلیارد تومان پاداش مدیریت مصرف به مشترکین خوش مصرف در استان یزد پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 14 میلیارد تومان پاداش کاهش مصرف برق به مشترکین خانگی یزد

پرداخت 14 میلیارد تومان پاداش کاهش مصرف برق به مشترکین خانگی یزد