مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 12:202023-06-24سياسي

اصلاح قانون نظام صنفی و بازنگری خلاءهای درگاه ملی مجوزها


رییس اتاق اصناف تهران خواستار بازنگری خلاء های موجود در درگاه ملی مجوزهای کسب و کار و نماینده اصناف در وزارت صمت خواستار اصلاح ایرادات قانون نظام صنفی شد.

- رییس اتاق اصناف تهران خواستار بازنگری خلاء های موجود در درگاه ملی مجوزهای کسب و کار و نماینده اصناف در وزارت صمت خواستار اصلاح ایرادات قانون نظام صنفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی توسطی، رییس اتاق اصناف تهران در مراسم روز ملی اصناف، از رییس مجلس خواست که مجلس در ارتباط با اصلاح قانون نظام صنفی و بازنگری خلاء های موجود در درگاه ملی مجوزهای کسب و کار، کمک کند.

در ادامه این برنامه نیز قاسم نوده فراهانی، نماینده اصناف در وزارت صمت، اظهار کرد: اصناف به عنوان شبکه اصلی توزیع کشور و همچنین تولیدکننده های کوچک اقتصادی هستند.

بیش از 600 هزار واحد تولیدی کوچک در بخش اصناف وجود دارد که این تولیدکنندگان نه تنها گردانندگان چرخ های اقتصادی کشور، بلکه از تغییرات و نوسانات کشور و جهان نیز متاثر هستند.

وی با بیان اینکه به ازای هر 25 نفر، یک واحد صنفی در کشور وجود دارد که این مسأله مزایا و مضراتی دارد، درباره مشکلات اصناف گفت: در حال حاضر در درگاه ملی مجوزها و امضای پروانه های کسب مشکل داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح قانون نظام صنفی و بازنگری خلاءهای درگاه ملی مجوزها

اصلاح قانون نظام صنفی و بازنگری خلاءهای درگاه ملی مجوزها