مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 16:402023-06-25سياسي

مسابقه مدعیان اصلاحات با دشمن در یأس آفرینی


سیاست کثیف دشمنان ملت ایران، یعنی سانسور نقاط قوت ، برجسته سازی نقاط ضعف و در نتیجه یأس آفرینی و پمپاژ نامیدی از سوی برخی جریان های سیاسی و رسانه ای داخلی نیز دنبال می شود.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها- کیهان نوشت: مسائل و مشکلات اقتصادی کشور مدت هاست به همان اندازه که موجب رنج و سختی مردم شریف ایران می شود، تبدیل به دستاویزی برای هجمه غرض ورزان علیه نظام اسلامی و پوششی برای بیان ادعاهای گوناگون و طرح خواسته های نامشروع از سوی افراد و جریان های سیاسی گشته است.

حزب اتحاد ملت ایران اسلامی که در حقیقت تابلوی دیگر حزب منحله مشارکت است، اخیرا اقدام به صدور بیانیه ای نموده که در آن با بیان برخی معضلات اقتصادی ، نسبت به بحران در یک قدمی اقتصاد ایران هشدار داده است.

گرچه در این جا بنا نداریم به بررسی و نقد تخصصی گزاره های اقتصادی که در بیانیه به آنها استناد شده و تحلیل هایی که صورت گرفته بپردازیم، توجه به چند موضوع در متن بیانیه قابل توجه است.

مغالطه همیشگی برای فرار از پاسخگویی در قسمتی از بیانیه حزب اتحاد ملت آمده است: عدم تناسب میان رشد نقدینگی با رشد اقتصادی علت اصلی ایجاد تورم در اقتصاد ایران به ویژه در دهه اخیر بوده است.

غم انگیزتر اینکه طی همین دهه مقامات ارشد نظام همواره شعار افزایش تولید سر داده اند! بدین ترتیب می توان مدعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه مدعیان اصلاحات با دشمن در یأس آفرینی

مسابقه مدعیان اصلاحات با دشمن در یأس آفرینی