مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 01:402023-07-21بين الملل

اوضاع نگران کننده است/رأی گیری اصلاحات نتانیاهو به تعویق بیافتد!


وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با هشدار به کابینه نتانیاهو درباره تمرد صدها خلبان و پرسنل نیروی هوایی در اعتراض به طرح «اصلاحات قضایی» ابراز نگرانی کرد.

- وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با هشدار به کابینه نتانیاهو درباره تمرد صدها خلبان و پرسنل نیروی هوایی در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی ابراز نگرانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پس از اینکه صدها تن از خلبانان و افسران نیروی هوایی رژیم صهیونیستی اعلام کردند که فعالیت خود در ارتش را در اعتراض به طرح جنجالی اصلاحات قضایی نتانیاهو تعلیق می کنند، یوآف گالانت ، وزیر جنگ این رژیم امروز (جمعه) اذعان کرد که وضعیت در اراضی اشغالی بسیار نگران کننده است.

بر همین اساس، کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی فاش ساخت که یوآف گالانت ضمن درخواست تعویق رأی گیری در پارلمان این رژیم بر سر لغو بند حکم عقلانیت در طرح اصلاحات قضایی که طبق آن، از اختیارات و صلاحیت های دیوان عالی کاسته خواهد شد، عنوان کرد: وضعیت بسیار نگران کننده است؛ بیایید قانونگذاری را به تعویق اندازیم.

شرایط در سرزمین های اشغالی به گونه ای است که وزیر جنگ تل آویو برای تمدید چند روزه دوره تابستانی کنست، رایزنی هایی با فرماندهان ارتش و رهبران ائتلاف حاکم و احزاب اپوزیسیون انجام داده؛ چرا که چنین تمدیدی می تواند فرصت رأی گیری بر سر لغو بند حک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوضاع نگران کننده است/رأی گیری اصلاحات نتانیاهو به تعویق بیافتد!

اوضاع نگران کننده است/رأی گیری اصلاحات نتانیاهو به تعویق بیافتد!