مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 18:452023-07-20اجتماعي

جاده برکت ، مسیر تردد زوار اربعین و ترانزیت کالا در مرز خسروی را از هم جدا می کند


تا اربعین امسال با احداث جاده برکت، مسیر تردد زائران اربعین و ترانزیت کالا در مرز خسروی به طور کامل از هم جدا خواهد شد.

- "جاده برکت"، مسیر تردد زوار اربعین و ترانزیت کالا در مرز خسروی را از هم جدا می کند ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: تا اربعین امسال با احداث جاده برکت، مسیر تردد زائران اربعین و ترانزیت کالا در مرز خسروی به طور کامل از هم جدا خواهد شد.

محمدطیب صحرایی، امروز(29 تیر) در حاشیه بازدید از طرح های زیرساختی تردد زائران در نقطه صفر مرز رسمی خسروی، افزود: تمامی اقدامات بهداشتی، درمانی و راه سازی و آنچه که برای پذیرایی از زائران نیاز است همچون ایجاد سایبان ها در نقاط ورودی و خروجی مرز و امکاناتی که باید در نقطه صفر مستقر شود، با روند خوبی در حال اجراست و امیدواریم استقرار این امکانات مقدمه سفر خوبی برای زائران سید الشهدا(ع) باشد.

وی اظهار کرد: یک کار بسیار مهم و راهبردی که با سرعت و جدیت در مرز رسمی خسروی در حال پیگیری است، ایجاد یک جاده دسترسی ترانزیتی به موازات مسیر عبور زائران است، تا تداخلی بین آمد و رفت کامیون ها و زائران نباشد.

استاندار کرمانشاه گفت: تا اربعین امسال جاده ترانزیتی و تردد زائران در مرز خسروی به طور کامل از هم جدا خواهد شد که این مهم کمک می کند تا مسیر زائران کاملاً آماده پذیرایی عبور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده برکت ، مسیر تردد زوار اربعین و ترانزیت کالا در مرز خسروی را از هم جدا می کند

جاده برکت ، مسیر تردد زوار اربعین و ترانزیت کالا در مرز خسروی را از هم جدا می کند