مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 09:402023-07-20اقتصادي

تصویب 20 مصوبه عمرانی و زیرساختی برای توسعه و آبادانی شهرستان هرند


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: در جلسه با دهیاران، شهرداران، بخشداران، رؤسای شوراهای اسلامی شهر شهرستان هرند، 20 مصوبه در حوزه عمرانی و زیرساختی به تأیید و تصویب رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مهران زینلیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در نشست با دهیاران، شهرداران، بخشداران، رؤسای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان هرند، مسائل و مشکلات این شهرستان در حوزه های شهری و روستایی را بررسی کرد.

وی گفت: بیش از 20 مصوبه کاربردی در حوزه های زیرساختی شهرستان از جمله راهداری، تأمین آب، بنیاد مسکن، کشاورزی، راه و شهرسازی، مخابرات و گاز مورد به تصویب و تأیید رسید.

زینلیان در خصوص مصوبات این نشست تشریح کرد: مصوب شد بخشی از راه های شهرستان ایمن سازی و ساماندهی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان افزود: همچنین مقرر شد، پوشش مخابراتی شهرستان از لحاظ توسعه شبکه و سیستم ها به نحو مطلوبی ارتقاء یابد و اصلاح، بهسازی و اجرای کانال های آبرسانی و کشاورزی شهرستان هرند در دستور کار قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه بایستی مطالعات آبخیزداری شهرستان هرند تکمیل و اجرایی شود، گفت: در حوزه تعاونی دهیاری ها نیز مقرر شد ماشین آلات مورد نیاز به شهرستان تخصیص یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 20 مصوبه عمرانی و زیرساختی برای توسعه و آبادانی شهرستان هرند

تصویب 20 مصوبه عمرانی و زیرساختی برای توسعه و آبادانی شهرستان هرند