مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 22:452023-07-14سياسي

امیدوارم بزرگداشت معلمی مقدمه ای برای کنگره ملی «حبیب الله» باشد


امید است که بزرگداشت حاج حبیب الله معلمی، مقدمه ای برای کنگره ملی حبیب الله باشد و این عرض ادب تنها در این جلسه خلاصه نشود بلکه ادامه داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید علیرضا شفیعی عصر امروز جمعه در مراسم بزرگداشت حاج حبیب الله معلمی حماسه سرای دفاع مقدس تصریح کرد: رسول خدا می فرمایند اگر کسی تاریخ مؤمنی را بنویسید او را احیا کرده است و چه کسی بهتر از مرحوم معلمی که با دمیدن روح حماسی در اشعار، یادگاری ارزشمندی را در دفتر تاریخ دفاع مقدس از خود به جای گذاشت و امروز نام او با نام شهدای والا مقام عجین شده است.

با بیان اینکه مرحوم معلمی حق بزرگی بر گردن تمام مردم ایران به ویژه خوزستانی های قدرشناس دارد، اظهار کرد: مرحوم معلمی از افتخارات این مرز و بوم برای همیشه جاودان خواهد بود و ما وظیفه دانستیم از این افتخار خوزستان تجلیل کنیم.

وی افزود: یکی از خصلت های بارز این بزرگ مرد تقیدش به ادای نماز جماعت در مسجد بود که با وجود کهولت سن تا روزهای پایانی حیات به آن پایبند بود؛ این تنها یکی از فضائل این انسان وارسته بود در حالی که هنوز ابعاد شخصیتی او برای مردم تشریح نشده است.

دبیر حلقه ادبی مشکات گفت: امید است که این بزرگداشت، مقدمه ای برای کنگره ملی حبیب الله باشد و این عرض ادب تنها در این جلسه خلاصه نشود بلکه ادامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدوارم بزرگداشت معلمی مقدمه ای برای کنگره ملی «حبیب الله» باشد

امیدوارم بزرگداشت معلمی مقدمه ای برای کنگره ملی «حبیب الله» باشد