مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 13:102023-06-30حوادث

بخشی از عوارض آزاد راه محور چالوس به ایمن سازی جاده اختصاص یابد


در پیگیری های مکرر برای ایمن سازی جاده چالوس از بنیاد مستضعفان کشور هم در خواست کردیم در کنار وزارت راه و شهرسازی و ستاد مدیریت بحران کشور قرار گیرد و درصدی از در آمد حاصل ناشی از عوارضی آزادراه را در جهت ایمن سازی این جاده پرترافیک .

- ایسنا/مازندران فرماندار چالوس گفت: در پیگیری های مکرر برای ایمن سازی جاده چالوس از بنیاد مستضعفان کشور هم در خواست کردیم در کنار وزارت راه و شهرسازی و ستاد مدیریت بحران کشور قرار گیرد و درصدی از در آمد حاصل ناشی از عوارضی آزادراه را در جهت ایمن سازی این جاده پرترافیک کشور تخصیص دهد و هزینه کند.

علی قاسمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه با وقوع حادثه اخیر در جاده چالوس و کشته شدن 3 تن از هموطنان در اثر ریزش سنگ در منطقه دره هریجان، به مدت 48 ساعت متوالی در روزهای شنبه و یکشنبه در محل وقوع حادثه حضور یافته، با تماس های مکرر تلفنی با معاونین وزیر کشور، وزارت راه و شهر سازی، رییس ستاد مدیریت بحران کشور و سایر مقامات کشوری و استانی، موضوع حادثه را منعکس و خواستار ورود جدی همه دستگاه های مسئول کشوری و استانی در جهت رفع این مساله و ایمن سازی جاده چالوس شدیم.

فرماندار چالوس گفت: کشته شدن هموطنان در جاده چالوس در اثر ریزش کوه قابل تحمل نیست؛ باید نگاه، اراده و اعتبار ملی برای این محور اولویت با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از عوارض آزاد راه محور چالوس به ایمن سازی جاده اختصاص یابد

بخشی از عوارض آزاد راه محور چالوس به ایمن سازی جاده اختصاص یابد