مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 17:002023-07-18سياسي

استاندار اصفهان: هدف انتخابات با رضایت مندی مردم محقق می شود


استاندار اصفهان با تأکید بر اینکه رضایتمندی مردم به عنوان رکن اصلی باید مورد توجه قرار بگیرد، گفت: پایان سال انتخابات را داریم، البته انتخابات یک هدف است که با رضایت مندی مردم محقق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در همایش دهیاران استان اظهار داشت: سیاست های توسعه ای در حوزه روستاها مختص کشور ما نیست و دغدغه بسیاری از کشورهای دنیا است.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تشکیل جهاد سازندگی رویکرد ویژه ای برای فراهم کردن زیرساخت ها و توجه دادن منابع به سمت روستاها شکل گرفت.

مرتضوی با تأکید بر اینکه بخش های مختلف نظام جمهوری اسلامی برای خود فرض می دانستند به جایگاه و شأن زندگی روستایی بپردازند، گفت: در دهه شصت برنامه های مختلفی نیز در این حوزه ساخته شد به طوری که شأن و منزلت در زندگی روستایی به جایگاه ویژه ای برسد.

استاندار اصفهان بیان کرد: پس از دوران دفاع مقدس با تقویت نگاه صنعتی شدن کشور، جابه جایی در این نگاه اتفاق افتاد و کم کم روستاها خالی از سکنه شد و جوانان روستایی آینده خود را در حرکت و سکونت در شهرها تعریف کردند که خوشایند نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار اصفهان: هدف انتخابات با رضایت مندی مردم محقق می شود

استاندار اصفهان: هدف انتخابات با رضایت مندی مردم محقق می شود