مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 09:502023-06-24سياسي

برگزاری بیش از 20 برنامه فرهنگی و آموزشی در حوزه علمیه اردبیل


معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان اردبیل گفت: بیش از 20 برنامه فرهنگی، علمی، آموزشی و تبلیغی در تابستان امسال برای اجرا و برگزاری در حوزه علمیه اردبیل تدارک دیده است.

- مهلقا حسن زاده در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: بانوان محجبه و متدین ایران با رشادت ها و ایثار خود نهال انقلاب اسلامی را قوت بخشیده و پیروزی جمهوری اسلامی را رقم زدند که نهاد مقدس حوزه علمیه خواهران به عنوان یکی از ثمره های درخت انقلاب اسلامی به دستور معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) بنیان شد.

وی خاطرنشان کرد: خروجی نهاد مقدس حوزه علمیه خواهران مادرانی هستند که فرزندان خود را با سیره و سبک صدیقه کبری (س) در دامان پاک خود پرورش دادند و با عشق به ندای ولی فقیه زمان، به نثار جان شیرین فرزندانشان در راه حمایت از ولایت راضی گشتند.

معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه خواهران اردبیل با تاکید بر تبلیغ معارف دینی در جامعه و بین بانوان گفت: این حرکت عظیم و ارزشمند از دیرباز توسط فرستادگان الهی صورت گرفته و اکنون بر دوش افراد متدین و مذهبی به خصوص بانوان طلبه حوزه های علمیه است.

حسن زاده ادامه داد: هدف از بحث جهاد تبیین که رهبر فرزانه انقلاب به آن تاکید می کنند مقابله با حربه های مختلف دشمنان است چرا که یاوه گویان غربی سعی در مانع تراشی های متفاوت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیش از 20 برنامه فرهنگی و آموزشی در حوزه علمیه اردبیل

برگزاری بیش از 20 برنامه فرهنگی و آموزشی در حوزه علمیه اردبیل