مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 22:402023-07-03سياسي

تقاضای « تایم اوت » برای « پیرمرد پرحاشیه »


حرف های اخیر میرسلیم، این پیرمرد پر حاشیه ، یادآور خاطره دوستی است که تعریف می کرد که در یکی از مساجد اصفهان، می خواستند آیاتی را دور محراب نوساز آن کاشیکاری کنند.

- هیات امنا، آیاتی را برای این کار در نظر داشت و روحانی مسجد، دوست داشت آیات دیگری دور محراب نقش ببندد.

این که نهایتاً چه شد، مهم نیست؛ شاهد مثال ماجرا این است که در آن دعوا، روحانی مسجد برای این که حرف خود را به کرسی بنشاند، از رهبری هزینه می کرد! چگونه؟! این گونه: من منصوب رییس سازمان تبلیغات استان اصفهان هستم، او منصوب رییس سازمان تبلیغات کشور و ایشان هم منصوب رهبری است.

پس من با دو واسطه منصوب رهبری ام و این که می گویم فلان آیات باید نوشته شوند، همانند این است که رهبری چنین نظری دارند! بنابراین شما مخالف رهبری هستید! عصر ایران - در خبرها آمده است که یک ماه پس از مناظره خودرویی میرسلیم و رشیدی کوچی (هر دو نماینده مجلس) ، میرسلیم، شکواییه ای به دفتر قائم مقام صداو سیما ارسال و در یکی از بندهای آن نوشته است:  رشیدی کوچی در مناظره از خودروهای داخلی به عنوان آشغال های داخلی نام برده که بی احترامی محرز به ساحت ‎رهبر معظم انقلاب است.

در باب کیفیت مفتضح خودروهای داخلی، بسیار نوشته ایم و نوشته اند و البته آنچه به جایی نرسیده و بعد از این هم با وجود امثال مصطفی میرسلیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقاضای « تایم اوت » برای « پیرمرد پرحاشیه »

تقاضای « تایم اوت » برای « پیرمرد پرحاشیه »