مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 14:302023-06-28اقتصادي

بودجه شبکه آزمایشگاهی250 درصد افزایش یافت


بودجه شبکه آزمایشگاهی در سال 1402 با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، نسبت به سال گذشته 250 درصد افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، خدمات حمایتی شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی در سال جاری با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، به 900 میلیارد ریال افزایش داده شد.

بر این اساس، در سال جاری 300 میلیارد ریال حمایت های عمومی و 600 میلیارد ریال حمایت برنامه محور در شبکه آزمایشگاهی ارایه می شود.

همچنین در سال 1402 علاوه بر اعتبارات عمومی باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی ویژه اعضای هیئت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی که به صورت فصلی ارایه می شود، اعتبارات جدید مبتنی بر فعالیت های برنامه محور در حوزه توسعه فناوری و همچنین خروجی فعالیت های پژوهشی نیز ارایه خواهد شد.

در سال جاری، پژوهش هایی که در راستای رفع نیازهای اساسی فناورانه، صنعتی و اولویت دار اعلام شده از سوی ستادهای فناوری راهبردی معاونت علمی باشند، اعتبارات ویژه ای در قالب طرح های خدمات آزمایشگاهی برنامه محور دریافت می کنند.

این اعتبارات شامل جوایز تشویقی مبتنی بر خروجی های پژوهشی، مانند جایزه انتشار مقاله منتج شده از طرح پژوهشی در مجلات منتخب، جایزه ثبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه شبکه آزمایشگاهی250 درصد افزایش یافت

بودجه شبکه آزمایشگاهی250 درصد افزایش یافت