مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 10:402023-07-05سياسي

روایت قربانی ادعایی تجاوز علیه «کوین اسپیسی»


دور جدید دادگاه اتهامات اخلاقی «کوین اسپیسی» در حالی در لندن آغاز شده که اولین قربانی ادعایی صحبت هایی را علیه این بازیگر مطرح کرد.

- دور جدید دادگاه اتهامات اخلاقی کوین اسپیسی در حالی در لندن آغاز شده که اولین قربانی ادعایی صحبت هایی را علیه این بازیگر مطرح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اسکرین، کوین اسپیسی متهم به 12 جرم جنسی علیه چهار مرد بین سال های 2001 تا 2013 است و گرچه او همه این اتهامات را رد می کند اما دادگاه رسیدگی به این پرونده در لندن در حال برگزاری است.

اولین قربانی ادعایی کوین اسپیسی در جلسه دادگاه این بازیگر آمریکایی را شخصی بی ثبات، بدخُلق و دشوار توصیف کرد و گفت در اوایل دهه 2000 میلادی بیش از 10 بار در یک دوره چهارساله مورد حمله این بازیگر قرار گرفته است.

هیئت منصفه همچنین فیلم ضبط شده ای از مصاحبه پلیس با قربانی ادعایی را تماشا کرد که در آن درباره مقابله با حمله ادعایی از سوی اسپیسی صحبت می کند و می گوید رفتار متجاوزانه اسپیسی علیه مردان جوان مشهور و یک راز آشکار در تئاتر اولدویک لندن بود، جایی که اسپیسی برای مدت چندین سال به عنوان مدیر هنری فعالیت می کرد.

دادگاه همچنین تصاویری از مصاحبه پلیس با دومین قربانی ادعایی را مشاهده کرد که این فرد عنوان کرد حادثه ادعایی در مکانی رخ داده که اسپیسی در آن اقامت داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت قربانی ادعایی تجاوز علیه «کوین اسپیسی»

روایت قربانی ادعایی تجاوز علیه «کوین اسپیسی»