مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 20:102023-07-19اجتماعي

راه اندازی کمپین «استفاده از ظرفیت فرودگاه اراک در برقراری پرواز عتبات»


کمپین «استفاده از ظرفیت فرودگاه اراک در برقراری پرواز عتبات» راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، کمپین استفاده از ظرفیت فرودگاه اراک در برقراری پرواز عتبات در سامانه فارس من به ثبت رسید.

مخاطبان فارس من در این کمپین از مسوولان درخواست کردند از ظرفیت عظیم فرودگاه اراک در امر حمل ونقل مسافران از این استان به  بقاع متبرکه عراق و مشهد مقدس استفاده شود.

  مدیر فرودگاه اراک پیش از این در خردادماه گذشته طی خبری از تلاش برای  راه اندازی مجدد خط پروازی مشهد خبر داده و اعلام کرده بود که  راه اندازی مجدد خط پروازی مشهد در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.

رحیم حسین نسب گفته بود خط پرواز اراک به مشهد با قول سازمان هواپیمایی کشور به زودی برقرار و برای ارایه خدمات هوایی اطلاع رسانی می شود.

وی حتی قیمت بلیط و روزهای پرواز را اعلام و بیان کرده بود: پرواز اراک مشهد روزهای یکشنبه و سه شنبه با قیمت مصوب یک میلیون  و 200 تا 300 تومان خواهد بود.

وعده راه اندازی پرواز فرودگاه اراک مشهد در حالی به مردم داده شد که این پرواز هر از چند سالی برای چند روز راه اندازی و مجدد متوقف می شود، در حال حاضر  تنها هر هفته یک پرواز از فرودگاه اراک به عسلویه با قیمت یک میلیون و 500 هزار تومان انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کمپین «استفاده از ظرفیت فرودگاه اراک در برقراری پرواز عتبات»

راه اندازی کمپین «استفاده از ظرفیت فرودگاه اراک در برقراری پرواز عتبات»