مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 14:202023-06-26سياسي

طرح ملی مسجد کانون نشاط در فارس کلید خورد


طرح ملی مسجد؛ کانون نشاط با هدف اجرای برنامه های ویژه غنی سازی اوقات فراغت ایام تابستان، با مشارکت حدود 1300 کانون فرهنگی هنری مساجد، در فارس کلید خورد.

- ایسنا/فارس طرح ملی "مسجد؛ کانون نشاط" با هدف اجرای برنامه های ویژه غنی سازی اوقات فراغت ایام تابستان، با مشارکت حدود 1300 کانون فرهنگی هنری مساجد، در فارس کلید خورد.

مدیرکانون های فرهنگی هنری مساجد فارس امروز دوشنبه پنجم تیرماه در مراسم نمادین افتتاح طرح ملی مسجد؛ کانون نشاط گفت: فصل تابستان با توجه به فراغتی که نوجوانان و جوانان در رده های سنی مختلف دارند، زمان مناسبی برای اجرای برنامه های مختلف است که غنی سازی این برنامه ها باید مدنظر قرار گیرد.

حجت الاسلام حسین امیدی با تاکید بر اینکه مساجد بهترین مکانی است که خانواده ها با آرامش خاطر می توانند فرزندان خود را برای گذراندن اوقات فراغت بفرستند، افزود: مسجد حاج رضا در شیراز یکی از مساجدی است که در جذب نوجوانان و اجرای برنامه های اوقت فراغت موفق عمل کرده و استقبال خوبی داشته است.

امیدی از آغاز برنامه های اوقات فراغت تابستانی در بیش از 1300 باب کانون در مساجد استان خبر داد و گفت: این برنامه ها در قالب طرح ملی مسجد؛ کانون نشاط اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ملی مسجد کانون نشاط در فارس کلید خورد

طرح ملی مسجد کانون نشاط در فارس کلید خورد