مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 15:002023-06-26سياسي

این حق مردم است که در خصوص جزییات پروژه ها اطلاع داشته باشند


این حق مردم است بدانند ما امسال چه پروژه هایی را شروع می کنیم، چه پروژه هایی در حال انجام است و چه زمانی به اتمام می رسد؛ - ایسنا/خراسان رضوی رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: این حق مردم است بدانند ما امسال چه پروژه هایی را شروع می کنیم، چه پروژه هایی در حال انجام است و چه زمانی به اتمام می رسد؛ این حق مردم است، آن را از مردم دریغ نکنید.

  حسن موحدیان امروز 5 تیر ماه، در هشتادودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد، اظهار کرد: امروز مصادف با شهادت امام محمد باقر(ع) است.

دوره امام محمد باقر(ع) دوره بسیار خاصی بود و تغییر و تحولات سیاسی انجام می شد که امام(ع) از فرصت این موضوع در جهت احیای سنت پیامبر(ص) استفاده کردند و جنبش فرهنگی بزرگی را راه انداختند.

این جنبش توسط امام جعفر صادق(ع) ادامه پیدا کرد.

وی در ادامه با اشاره به هفته قوه قضاییه، انفجار دفتر ریاست جمهوری و شهادت شهید بهشتی، تصریح کرد: این افراد به دست شنیع ترین افراد جامعه شهید شدند؛ مخصوصا شهید بهشتی که شهید مظلوم نامیده می شود.

فقدان شهید بهشتی به دلیل قدرت تفکر و سعه صدر، برای قوه قضاییه خسارت بار بوده است.

قوه قضاییه یکی از ارکان نظام است و همه ما برای طلب حق خود به دستگاه قضایی مراجعه می کنیم، البته به علت بسیاری از مسائل نهادینه نشده، دستگاه قضایی با مشکلات زیادی در خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این حق مردم است که در خصوص جزییات پروژه ها اطلاع داشته باشند

این حق مردم است که در خصوص جزییات پروژه ها اطلاع داشته باشند