مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 09:502023-07-05اقتصادي

دولت پارسال چقدر مالیات گرفت؟


آخرین آمار حاکی از آن است که درآمد دولت از محل مالیات اشخاص حقوقی، مالیات بر درآمدها، مالیات بر ارث، مالیات های مستقیم و مالیات بر کالاها و خدمات طی سال 1401، - بیش از 70 هزار میلیارد تومان بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مالیات اشخاص حقوقی شامل مالیات علی الحساب اشخاص حقوقی دولتی، مالیات عملکرد شرکت های دو.

لتی، مالیات بنگاه های اقتصادی نهادها و بنیادهای انقلاب اسلامی، مالیات اشخاص حقوقی، مالیات شرکت ها و موسسات وابسته به آستان قدس رضوی و مالیات موضوع ماده 78 قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت می شود.

بر این اساس میزان درامد دولت از این محل 14 هزار و 550 میلیارد تومان بوده است.

مالیات حقوق کارکنان بخش عمومی، مالیات حقوق کارکنان بخش خصوصی، مالیات مشاغل، مالیات مستغلات، مالیات های متفرقه درآمد، معافیت مالیاتی و درآمد حاصل از رسیدگی پرونده های مالیاتی مراکز درمانی مربوط به عملکرد سال های 1398 تا 1400 زیرمجموعه مالیات بر درآمدها قرار دارد و درآمد دولت از این محل از ابتدای سال 1401 تا پایان اسفند همان سال، 10 هزار و 180 میلیارد تومان بوده است.

درآمد دولت از مالیات بر ثروت طی سال 1401، 2595 میلیارد تومان بوده است؛ این بخش شامل مالیات بر ارث، مالیات های اتفاقی، مالیات نقل و انتقال سرقفلی، مالیات نقل و انتقال سهام، مالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت پارسال چقدر مالیات گرفت؟

دولت پارسال چقدر مالیات گرفت؟