مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 08:502023-07-07سياسي

طولانی شدن تصویب طرح های هادی سبب ناکارآمدی آن شده است


سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران، تسریع در تهیه طرح های عمران شهری و روستایی را ضروری دانست و گفت: طولانی شدن تصویب طرح های هادی سبب ناکارآمدی آن شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد توکلی پنجشنبه شب در کارگروه توسعه زیربنایی مازندران، با بیان اینکه مصوبات کارگروه بایستی در راستای توسعه متوازن و پیشرفت استان باشد، اظهار کرد: کارهای عمرانی باید در راستای توسعه متوازن و پیشرفت حداکثری استان باشد و تأخیر در اجرای مصوبات، اهداف دولت در توسعه را به تأخیر خواهد انداخت.

وی نظرات کارشناسی را در فرآیند تصویب مصوبات و تصمیمات کارگروه حائز اهمیت دانست و افزود: انتظار می رود تا اعضا کارگروه در کمیته فنی بحث کارشناسی برای طرح ها داشته باشند و در کمیته فنی نیز با نظرات کارشناسی به پرونده ها پرداخته شود.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران با اشاره به اینکه پرونده هایی در شورای برنامه ریزی استان مطرح می شود که در کارگروه توسعه زیربنایی بررسی و تصویب شده است و مدیران عضو کارگروه، در شورای برنامه ریزی نیز حضور دارند، یادآورشد: شورای برنامه ریزی شورای سیاستگذار کلان استان است و پرونده های مطرح شده در شورای برنامه ریزی از قبل باید در کارگروه تعیین تکلیف شوند و در شورا تایید گردند و وقت شورای برنامه ریزی برای بررسی پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طولانی شدن تصویب طرح های هادی سبب ناکارآمدی آن شده است

طولانی شدن تصویب طرح های هادی سبب ناکارآمدی آن شده است