مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 11:402023-07-18سياسي

بوشهر آماده برگزاری مراسم محرم است/ فعالیت 1200 هیئت و 700 مداح


مردم استان بوشهر این روزها مشغول آماده سازی هیئت ها و موکب های خود برای برپای عزای حسین(ع) و یارانش هستند و با تلاش هزار و 200 هیئت مذهبی مراسم و برنامه های متنوعی برگزار می شود.

- بوشهر- مردم استان بوشهر این روزها مشغول آماده سازی هیئت ها و موکب های خود برای برپای عزای حسین(ع) و یارانش هستند و با تلاش هزار و 200 هیئت مذهبی مراسم و برنامه های متنوعی برگزار می شود.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها: مردم استان بوشهر دارای عشق و علاقه فراوانی به اهل بیت (ع) هستند و همواره در مراسم و مجالس محرم و صفر و محافل عزای حسین (ع) حضوری گسترده و پرشور و شعور دارند.

در آستانه محرم، مردم در شهرها و روستاها مشغول برپایی بیرق های عزای حسینی هستند و هیئت های خود را برای میزبانی از عاشقان حسینی آماده می کنند و هر هیئت و موکبی تلاش می کند که بهترین خدمات را به مخاطبان خود ارائه کند.

مردم بوشهر با برپا کردن خیمه ها و سیاه پوش کردن تکیه ها، مساجد و حسینیه ها و نصب پرچم های عزا بر سر درب منازل و معابر، خود را برای عزاداری و سوگواری سالار شهیدان آماده می کنند.

عزاداری استان بوشهر دارای شکل و محتوای خاص خود است و از سینه زنی بوشهری به عنوان یکی از منحصر به فردترین گونه های عزاداری در سطح کشور و یا حتی جهان یاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوشهر آماده برگزاری مراسم محرم است/ فعالیت 1200 هیئت و 700 مداح

بوشهر آماده برگزاری مراسم محرم است/ فعالیت 1200 هیئت و 700 مداح