مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 14:352023-07-03سياسي

تبیین ارزش حجاب برای همگان یک ضرورت است


معاون امور استانها ، حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: موضوع عفاف و حجاب مختص یک هفته نیست و باید در طول سال این ارزش بزرگ گرامی داشته شود و تبیین این ارزش برای همگان همراه با بکارگیری جهاد تبیین یک ضرورت است.

- ایسنا/تهران معاون امور استانها ، حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: موضوع عفاف و حجاب مختص یک هفته نیست و باید در طول سال این ارزش بزرگ گرامی داشته شود و تبیین این ارزش برای همگان همراه با بکارگیری جهاد تبیین یک ضرورت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ؛ نشست هم اندیشی برنامه های هفته حجاب و عفاف در آستانه هفته عفاف و حجاب در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ظهر دوشنبه 12 تیرماه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی معاون امور استان ها، حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در این جلسه خاطرنشان کرد: 21 تیرماه روز عفاف و حجاب و سالروز کشف حجاب رضاخانی به عنوان سند مظلومیت مدافعان دین و خباثت خاندان پهلوی در تاریخ ثبت شد و این بدان معنا است که مردم ایران در قبل از انقلاب اسلامی هم مدافع عفاف و حجاب بوده اند و سبقه تاریخی آن در فرهنگ غنی ایرانیان وجود داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین ارزش حجاب برای همگان یک ضرورت است

تبیین ارزش حجاب برای همگان یک ضرورت است