مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 08:552023-07-18بين الملل

وزیر دفاع اوکراین اصلاح قانون و میزبانی از پایگاه های خارجی را الزامی دانست


وزیر دفاع اوکراین که کشورش در جنگ با روسیه دستاورد خاصی نداشته است، می گوید که اوکراین باید قانون اساسی خود را اصلاح کند تا امکان استقرار پایگاه های ناتو در خاک خود را فراهم کند.

- وزیر دفاع اوکراین که کشورش در جنگ با روسیه دستاورد خاصی نداشته است، می گوید که اوکراین باید قانون اساسی خود را اصلاح کند تا امکان استقرار پایگاه های ناتو در خاک خود را فراهم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری راشا تودی، الکسی رزنیکوف، وزیر دفاع اوکراین روز دوشنبه در مقاله ای که توسط نشریه لیگا منتشر شد، مدعی شد که ممنوعیت ماده 17 برای استقرار پایگاه های نظامی خارجی در خاک اوکراین منسوخ شده است.

رزنیکوف نوشت: واضح است که در صورت لزوم می توان یک فرمول قانونی پیدا کرد تا پایگاه را پایگاه صدا نکنیم، بلکه آنها را نوعی مرکز تعامل و تبادل تجربه بنامیم.

اما چرا؟ ما باید این محدودیت را که دلیل منطقی خود را از دست داده است، حذف کنیم تا زمینه گمانه زنی را از بین ببریم.

الکسی رزنیکوف گفت که علاوه بر این، همان ماده قانون باید با اعلامیه ای تکمیل شود که تصریح کند اوکراین به طور مستقل ساز و کارهایی را برای تضمین امنیت خود انتخاب می کند، از جمله با پیوستن به معاهدات یا سازمان های بین المللی که به وضوح ایده یک روند اروپایی و اروپا-آتلانتیک را آشکار و عادی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع اوکراین اصلاح قانون و میزبانی از پایگاه های خارجی را الزامی دانست

وزیر دفاع اوکراین اصلاح قانون و میزبانی از پایگاه های خارجی را الزامی دانست