مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 11:102023-07-16سياسي

چگونه دختران دهه هشتادی محله بانی برگزاری یک مراسم ازدواج شدند؟


روزنامه «همشهری» به سراغ یکی از محله های تهران رفت که در آن دختران دهه هشتادی با برگزاری مراسم عروسی از آغاز سنین نوجوانی باعث و بانی امر خیر می شوند.

- روزنامه همشهری به سراغ یکی از محله های تهران رفت که در آن دختران دهه هشتادی با برگزاری مراسم عروسی از آغاز سنین نوجوانی باعث و بانی امر خیر می شوند.

​​​​​​​ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، روزنامه همشهری به سراغ یکی از محله های تهران رفت که در آن دختران دهه هشتادی با برگزاری مراسم عروسی از آغاز سنین نوجوانی باعث و بانی امر خیر می شوند.

متن کامل این گزارش به شرح زیر است: 16-17 سال بیشتر ندارند.

کلاس هشتم مدرسه بتول وفا هستند.

دانش آموزانی معمولی مثل خیلی از همسن و سال های خودشان؛ تفاوت فقط این است که به فعالیت های گروهی، از آن دست فعالیت هایی که یک جورایی به شهر و شهروندانش مربوط است، علاقه دارند.

همشهری آنلاین-نصیبه سجادی: دهه هشتادی های منطقه ما در کنار آن که بهترین دوران زندگی شان به درس و مشق می گذرد؛ قرآن را به زیبایی تلاوت می کنند، آموزش مجری گری می بینند و در یک کلام مهارت های شان را بیشتر می کنند چون می دانند در یک جایی در زندگی به دردشان می خورد، مثل همین مدتی پیش که از آنها خواسته شد که برگزاری مراسم عروسی یک زوج جوان را بر عهده بگیرند و صفر تا صد کار را خودشان انجام دهند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه دختران دهه هشتادی محله بانی برگزاری یک مراسم ازدواج شدند؟

چگونه دختران دهه هشتادی محله بانی برگزاری یک مراسم ازدواج شدند؟