مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 14:402023-07-13حوادث

آخرین خبرها از حادثه دلخراش جاده سبزوار- بردسکن


فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار گفت: کارشناسان پلیس راه دلیل بروز حادثه دلخراش جاده سبزوار- بردسکن را تجاوز به چپ سواری 405 اعلام کردند.

- ایسنا/خراسان رضوی فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار گفت: کارشناسان پلیس راه دلیل بروز حادثه دلخراش جاده سبزوار- بردسکن را تجاوز به چپ سواری 405 اعلام کردند.

سرهنگ حسین بیات مختاری در گفت و گو با ایسنا خاطرنشان کرد: ساعت 21 و 45 دقیقه شب گذشته توسط مرکز فوریت های پلیسی 110 تصادفی در محور سبزوار - بردسکن وقوع تصادف اعلام شد که بلافاصله گشت تصادفات و پلیس راه با همراهی نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: بررسی های اولیه نشان می داد یک دستگاه اتوبوس با 25 مسافر با یک دستگاه خودروی 405 با چهار نفر سرنشین و یک دستگاه پراید به شدت با یکدیگر برخورد کرده اند که در این حادثه خودروی 405 و اتوبوس دچار حریق شده اند.

سرهنگ بیات مختاری افزود: تمامی سرنشینان اتوبوس بلافاصله از اتوبوس خارج شدند ولی سرنشینان خودروی 405 در داخل خودرو در اثر آتش سوزی جان خود را از دست می دهند و خودروی 405 و اتوبوس به صورت کامل می سوزند.

عمده مصدومان سانحه دلخراش رانندگی جاده سبزوار ترخیص شدند مدیر بیمارستان امداد شهید بهشتی سبزوار در همین خصوص با ایسنا گفت: براثر تصادف مرگبار اتوبوس مسافربری و دو خودرو سواری پراید و پژو در اب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبرها از حادثه دلخراش جاده سبزوار- بردسکن

آخرین خبرها از حادثه دلخراش جاده سبزوار- بردسکن