مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 08:552023-07-18سياسي

بررسی تاثیر نظام علم و فناوری بر پیشرفت کشور در میزگرد ایسنا


لایحه برنامه هفتم توسعه از سوی دولت تدوین و به مجلس شورای اسلامی ارائه شده و در حال حاضر در خانه ملت در حال بررسی است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری لایحه برنامه هفتم توسعه از سوی دولت تدوین و به مجلس شورای اسلامی ارائه شده و در حال حاضر در خانه ملت در حال بررسی است.

با توجه به ضرورت نقش آفرینی نظام علم و فناوری در برنامه های پیشرفت و توسعه میزگردی با حضور نخبگان دانشگاهی در ایسنای چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

مجتبی بنیادیان عضو هیات علمی دانشگاه شهرکرد در این میزگرد با اشاره به اینکه تاثیر نظام علم و فناوری بر توسعه کشور، برکسی پوشیده نیست، اظهار کرد: موتور محرک یک کشور به تولید علم و سپس منجر شدن آن به فناوری بستگی دارد و این مهم در کشور مورد توجه قرار دارد تا جایی که مقام معظم رهبری که در نامگذاری شعارهای سال به موضوع فناوری و دانش بنیان توجه ویژه دارند.

وی افزود: تمامی کشورهای پیشرفته با تکیه بر علم و تبدیل علم به ثروت و فناوری، توانسته اند رشد اقتصادی، توسعه همه جانبه از قبیل فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در کشور خود به همراه داشته باشد.

بنیادیان با اشاره به اینکه اگر در کشوری علم توسعه یابد، به تبع آن وضعیت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بهبود پیدا خواهد کرد، بیان کرد: با وجود توصیه به گسترش علم و فناوری در تمامی سطوح، در عمل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی تاثیر نظام علم و فناوری بر پیشرفت کشور در میزگرد ایسنا

بررسی تاثیر نظام علم و فناوری بر پیشرفت کشور در میزگرد ایسنا