مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 14:052023-07-08دانش

مصوبه سیاست ها و ضوابط سامان دهی سنجش و پذیرش دانشجو بررسی شد


نخستین جلسه میز پژوهشی الزامات اجرایی سازی مصوبه سیاست ها و ضوابط سامان دهی سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی، نخستین جلسه میز پژوهشی الزامات اجرایی سازی مصوبه سیاست ها و ضوابط سامان دهی سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی به مدیریت سمیه فریدونی عضو هیات علمی موسسه، دبیری هما فضلی و با حضور اعضای میز به میزبانی موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی برگزار شد.

در ابتدای جلسه نجف آقایی مشاور رییس موسسه و دبیر شبکه متخصصان آموزش عالی ضمن به معرفی این شبکه پرداخت و اعلام کرد: شبکه در حال حاضر بیش از 1300 عضو دارد و ما به دنبال ایجاد و شناساندن این شبکه در بعد ملی هستیم و هدف آن استفاده از ظرفیت دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در جهت پاسخگویی به مسائل و چالش های روز آموزش عالی است.

در ادامه طاهری نیا رییس موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی به معرفی شبکه متخصصان آموزش عالی (شماع) پرداخت و اعلام کرد: میزهای پژوهشی که در ذیل این شبکه قرار دارد مدت دار، مساله محور و بین رشته ای است.

با توجه به استقبالی که از شبکه متخصصان آموزش عالی (شماع) شده است، امیدواریم از این ظرفیت در قالب ایجاد میزهای تخصصی، مشارکت در نقد و بررسی جهت گیری های کلان آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه سیاست ها و ضوابط سامان دهی سنجش و پذیرش دانشجو بررسی شد

مصوبه سیاست ها و ضوابط سامان دهی سنجش و پذیرش دانشجو بررسی شد