مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 15:452023-06-27فرهنگي

بازدید وزیر ارشاد از غرفه ایرانسل در الکامپ 1402


دکتر محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در روز سوم نمایشگاه الکامپ 1402 از غرفه ایرانسل در سالن اصلی (38)، بازدید کرد.

- دکتر محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در روز سوم نمایشگاه الکامپ 1402 از غرفه ایرانسل در سالن اصلی (38)، بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در سومین روز نمایشگاه الکامپ 1402 که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است، از دکتر محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیئت همراه، میزبانی کرد.

وزیر ارشاد در جریان این بازدید با آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای ایرانسل در حوزه های مختلف فناوری های ارتباطی، هوش مصنوعی، نوآوری و تحول دیجیتال آشنا شد و پیرامون فعالیت های مشترک اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با صنایع فرهنگی و سرگرمی، گفت وگو کرد.

اسماعیلی با بیان این موضوع که بازار دیجیتال API ایرانسل، می تواند در سامانه های مرتبط با بلیط فروشی زیرمجموعه وزارت ارشاد به کار گرفته شود گفت: فعالیت های ایرانسل برای ایجاد سبک زندگی دیجیتال در میان مردم، سبد کاملی است که می توان از این ظرفیت ها برای گسترش خدمات دیجیتال در اعتلای فرهنگ و هنر نیز بهره گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید وزیر ارشاد از غرفه ایرانسل در الکامپ 1402

بازدید وزیر ارشاد از غرفه ایرانسل در الکامپ 1402