مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 15:202023-06-30سياسي

توجه به رهنمودهای رهبری مسیر پیشرفت کشور را نشان می دهد


توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری مسیر پیشرفت کشور را نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید علی حسینی پور ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه اراک با اشاره به اینکه ماه ذی الحجه فراخوان بزرگ برای قرب الهی است و زمینه تحول دینی، ایمانی، روحی و معنوی را فراهم می کند، گفت: حیات معنوی و عرفانی جامعه بشریت در گرو بهره گیری از این ایام است و فرصتی مناسب برای احیای معنویت در جامعه است.

امام جمعه موقت اراک با تبریک عید سعید غدیر و دهه امامت و ولایت، بیان کرد: ایام ذی الحجه و مناسبت های مهم همچون دهه امامت و ولایت، فرهنگ غدیر و ولایت را در بدنه جامعه وامت اسلام احیا می کند و جامعه بشری امروز برای حرکت نیازمند فرهنگ غدیر و ولایت است.

وی با اشاره به اهمیت حاکم شدن تقوا در بخش های مختلف جامعه گفت: لازمه سعادت، پیشرفت و حرکت روبه کمال جامعه بشریت حفظ و تقویت تقوا است و امت اسلام باید به آن توجه کند چراکه تقوا کیمیایی است که با صفات و روحیات انسان ها ارزش می دهد.

حسینی پور تأکید کرد: عزت، سعادت و رستگاری در تقواست و ذلت و شقاوت در گناه است و اگر نظام و ملت مسلمان ایران امروز در عرصه های مختلف، جایگاه بلندی دارند به واسطه شکرگزاری خداوند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به رهنمودهای رهبری مسیر پیشرفت کشور را نشان می دهد

توجه به رهنمودهای رهبری مسیر پیشرفت کشور را نشان می دهد