مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 13:002023-07-11اقتصادي

تخصیص 10 میلیارد تومان اعتبار به پروژه های میراث فرهنگی قم در دولت سیزدهم


استاندار قم با بیان اینکه از محل اعتبارات سفر رییس جمهور به استان 10 میلیارد تومان به حوزه میراث فرهنگی اختصاص داده شده است، گفت: با وجود جذب این اعتبار تا به امروز 13 کاروانسرا مرمت شده و پروژهای دیگری نیز در دست اقدام است.

- ایسنا/قم استاندار قم با بیان اینکه از محل اعتبارات سفر رییس جمهور به استان 10 میلیارد تومان به حوزه میراث فرهنگی اختصاص داده شده است، گفت: با وجود جذب این اعتبار تا به امروز 13 کاروانسرا مرمت شده و پروژهای دیگری نیز در دست اقدام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار قم امروز 20 تیرماه در حاشیه بازدید از تپه قلی درویش در گفت وگو با خبرنگاران طی سخنانی، اظهار کرد: یکی از مستنداتی که انسان می تواند به گذشته و تاریخ خود افتخار کند همین آثار باستانی، مذهبی و ملی است که در هر کشوری وجود دارد.

وی افزود: در واقع تمدن هر کشور بیانگر قدرت استحکام بنیان خانواده و حکومت و مردم آن سرزمین است.

استاندار قم، تصریح کرد: وجود حرم مطهر بانوی کرامت و مسجد مقدس جمکران یکی از دلایل برکت و افتخار مردم مومن و انقلابی قم است.

وی، گفت: تاریخ یک ضریبی به مردم هر منطقه ای می دهد، به استناد چیزی که کارشناسان و باستان شناسان ما می گویند تپه قلی درویش قدمتی بالغ بر 7 هزار ساله دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 10 میلیارد تومان اعتبار به پروژه های میراث فرهنگی قم در دولت سیزدهم

تخصیص 10 میلیارد تومان اعتبار به پروژه های میراث فرهنگی قم در دولت سیزدهم