مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 19:252023-07-01اقتصادي

نتیجه بهره برداری از پردیس فناوری آبیک، رشد تولید در استان قزوین است


توسعه پردیس فناوری آبیک که بالغ بر 70 هکتار است، نیاز به مصوبه ستاد اقتصاد دانش بنیان دارد، چنانچه پردیس آبیک به بهره برداری برسد، - ایسنا/قزوین رییس پارک علم و فناوری قزوین گفت: توسعه پردیس فناوری آبیک که بالغ بر 70 هکتار است، نیاز به مصوبه ستاد اقتصاد دانش بنیان دارد، چنانچه پردیس آبیک به بهره برداری برسد، شرکت های بزرگی را در آن مستقر می کنیم که نقش بسزایی در افزایش تولید دارند.

  جعفر احمدی در جلسه اقتصاد دانش بنیان که عصر شنبه 10 تیرماه 1402 در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: روند شکل گیری ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان و ضرورت و اهمیت تشکیل آن بسیار مهم است و امیدواریم با تشکیل این ستاد، تولیدات دانش بنیانی ها به سوی تولید اقتصادی و پایدار پیش رود.

وی با اشاره به لزوم تشکیل کارگروه بند ب ماده 6 دانش بنیان ، افزود: در خصوص اموال منقول و غیرمنقول و ساختمان هایی که وزارتخانه های مختلف در استان دارند، لازم است در اختیار شرکت های دانش بنیان و پارک علم و فناوری قرار داده شود.

رییس پارک علم و فناوری قزوین تصریح کرد: شرکت های دانش بنیان دارای 2 طرح مهم در زمینه هوشمندسازی و آبیاری نوین برای دشت قزوین هستند که این طرح ها در کارگروه زیربنایی و شورای برنامه ریزی استان مورد بررسی قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه بهره برداری از پردیس فناوری آبیک، رشد تولید در استان قزوین است

نتیجه بهره برداری از پردیس فناوری آبیک، رشد تولید در استان قزوین است