مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 23:402023-07-19اقتصادي

افتتاح متمرکز «آشپزخانه های اطعام حسینی» گلستان در کلاله


همزمان با آغاز ماه محرم، 72 آشپزخانه اطعام حسینی با هدف اطعام محرومان فعالیت خود را در استان گلستان آغاز کردند.

- افتتاح متمرکز آشپزخانه های اطعام حسینی گلستان در کلاله ایسنا/گلستان همزمان با آغاز ماه محرم، 72 آشپزخانه اطعام حسینی با هدف اطعام محرومان فعالیت خود را در استان گلستان آغاز کردند.

جواد فردی، معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان شامگاه چهارشنبه 28 تیرماه 1402 در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، اظهار کرد: پیش بینی می کنیم طی ماه های محرم و صفر با هزینه بیش از 40 میلیارد تومان با کمک خیرین و نیکوکاران، بتوانیم حدود یک میلیون غذای نذری خیرین را در 72 آشپزخانه مرکزی طبخ و توسط 313 مرکز نیکوکاری که در سطح استان فعال هستند با اولویت محرومان و افراد کم برخوردار جامعه توزیع کنیم.

فرهاد شیبک فرماندار کلاله نیز در حاشیه این آیین گفت: با هدف اطعام عزاداران حسینی به ویژه قشر محروم و کم برخوردار در ایام محرم و صفر امسال تعداد 15 مرکز نیکوکاری در شهرستان کلاله اقدام به فعال کردن 15 آشپزخانه کرده اند.

وی بیان کرد: با حمایت خیران و نیکوکاران داوطلب طی ماه های محرم و صفر بیش از 70 هزار غذای گرم در آشپزخانه های شهرستان کلاله طبخ و در سطح شهرهای کلاله و فراغی و نیز روستاهای شهرستان توریع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح متمرکز «آشپزخانه های اطعام حسینی» گلستان در کلاله

افتتاح متمرکز «آشپزخانه های اطعام حسینی» گلستان در کلاله