مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 11:402023-06-26اجتماعي

وظیفه آموزش و پرورش رساندن انسان به حیات طیبه است


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در آیین تجلیل از برگزیدگان طرح ها و برنامه های معاونت آموزش ابتدایی با تقدیر از عوامل اجرایی برنامه های متنوع این حوزه گفت: - ایسنا/اردبیل مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در آیین تجلیل از برگزیدگان طرح ها و برنامه های معاونت آموزش ابتدایی با تقدیر از عوامل اجرایی برنامه های متنوع این حوزه گفت: وظیفه آموزش و پرورش رساندن انسان به حیات طیبه است.

کلام الله صفری 5 تیر در جمع برگزیدگان طرح ها و برنامه های آموزش ابتدایی با تاکید بر اهمیت حفظ منزلت معلم در جامعه اظهار کرد: تکمیل و به روز رسانی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با رویکرد ارتقای جایگاه دستگاه تعلیم و تربیت و حفظ منزلت معلم در جریان است.

صفری همچنین با تاکید بر این که وظیفه آموزش و پرورش رساندن انسان به حیات طیبه است گفت: در حال حاضر اولویت اصلی با شناسایی و رفع چالش ها و تنگنا ها می باشد و این مهم جز با تحکیم پیوندهای عاطفی و روابط اعتماد محور امکان پذیر نخواهد بود.

همچنین در این راستا مبارزه با تفکرات پوسیده و خشک مدیریتی از راهبردهای مهم می باشد.

وی افزود: برای حرکت در راستای اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیازمند یک فهم مشترک هستیم و باید ادبیاتی مبتنی بر راهبردها و سیاست های وزارت آموزش و پرورش داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه آموزش و پرورش رساندن انسان به حیات طیبه است

وظیفه آموزش و پرورش رساندن انسان به حیات طیبه است