مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 11:372023-07-04اقتصادي

گمرک «مسیر سبز» برای صادرات شرکت های تعاونی ایجاد می کند


در تفاهم نامه ای که امروز بین معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران امضا شد، قرار است مبادله اطلاعات بخش تعاون بین گمرک و معاونت تعاون وزارت کار به صورت برخط انجام شود و مسیر سبز برای تسهیل صادرات کالاهای .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمد رضوانی فر امروز در همایش توسعه صادرات بخش تعاون با بیان اینکه صادرات بخش تعاون 2.

8 درصد از کل صادرات غیرنفتی کشور را تشکیل می دهد، اظهار داشت: حجم صادرات غیرنفتی تعاون در سال گذشته 1.

5 میلیارد دلار بود که این رقم نسبت به سال قبل خود 20 درصد افزایش یافته است در حالی که کل صادرات غیرنفتی کشور با افزایش 10 درصدی مواجه بوده است، بنابراین صادرات بخش تعاون نسبت به سایر بخش ها 2 برابر رشد کرده است.

وی اظهار داشت: ما برای توسعه صادرات در بخش تعاون 4 نوع امکانات فراهم کرده ایم که اولا اینکه صادرات تعاون نسبت به سایر بخش ها از تنوع و پایداری برخوردار است و ثبات در صادرات تعاون حتی در زمان های نوسان نرخ ارز مشاهده می شود؛ همچنین صادرات تعاون دارای پراکندگی جغرافیایی مناسبی در کشور است که به ثبات صادرات کمک می کند، از طرفی 75 درصد صادرات غیرنفتی کشور به مقصد 5 بازار چین، هند، ترکیه، عراق و امارات انجام می شود، در حالی که صادرات بخش تعاون به 12 ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گمرک «مسیر سبز» برای صادرات شرکت های تعاونی ایجاد می کند

گمرک «مسیر سبز» برای صادرات شرکت های تعاونی ایجاد می کند