مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 13:102023-06-23سياسي

مدیران و مسئولان شانی جز خدمتگزاری برای مردم ندارند


رییس کل دادگستری استان تهران، گفت: از هیچ مدیر و مسئولی در نظام مقدس جمهوری اسلامی پذیرفته نیست که خود را جدای از مردم بداند؛ چرا که مدیران و مسئولان شانی جز خدمتگزاری برای مردم ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه؛ هم زمان با دومین روز از هفته قوه قضاییه که عدلیه در مسیر حرکت جهادی و تحول و تعالی نام گذاری شده است، علی القاصی، رییس کل دادگستری استان تهران در صدر یک هیئت قضایی متشکل از معاونان قضایی در شهرستان شهریار حضور یافت.

رییس کل دادگستری استان تهران در بدو حضور در شهرستان شهریار با حجت الاسلام سید حسین حسین نوری، امام جمعه شهریار دیدار کرد.

القاصی در این دیدار قرابت بیش از پیش با مردم و تسهیل دسترسی شهروندان به مسئولان قضایی را 2 اولویت دادگستری کل استان تهران در دوره تحول و تعالی ذکر کرد و در همین زمینه از برگزاری میز خدمت در حوزه های قضایی استان تهران به منظور حل مشکلات حقوقی و قضایی شهروندان به مناسبت هفته قوه قضاییه خبر داد.

رییس کل دادگستری استان تهران با تاکید بر اینکه اهتمام دستگاه قضا در جهت افزایش بیش از پیش ارتباط با مردم است، گفت: مدیران و مسئولان در قامت خدمت گزاران مردم باید این حس را در شهروندان به وجود آورند که نسبت به مشکلات و مسائل آن ها دغدغه مند هستند و در جهت حل آن ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران و مسئولان شانی جز خدمتگزاری برای مردم ندارند

مدیران و مسئولان شانی جز خدمتگزاری برای مردم ندارند