مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 17:202023-07-03حوادث

دستگیری 5 آدم ربا و رهایی 15 گروگان در تهران


سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به دستگیری 5 آدم ربا و رهایی 15 گروگان که همگی از اتباع خارجی بودند و قصد مهاجرت غیرقانونی داشتند در عملیات ضربتی پلیس در محله شریعتی تهران خبر داد و اظهار کرد: - در پی گزارش یک فقره فقدانی مشکوک به آدم ربایی در شهرستان قرچک، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری 5 آدم ربا و رهایی 15 گروگان که همگی از اتباع خارجی بودند و قصد مهاجرت غیرقانونی داشتند در عملیات ضربتی پلیس در خیابان شریعتی تهران خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به دستگیری 5 آدم ربا و رهایی 15 گروگان که همگی از اتباع خارجی بودند و قصد مهاجرت غیرقانونی داشتند در عملیات ضربتی پلیس در محله شریعتی تهران خبر داد و اظهار کرد: در پی گزارش یک فقره فقدانی مشکوک به آدم ربایی در شهرستان قرچک، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

  وی گفت: شاکی پس از چند روز مجدداً به پلیس آگاهی قرچک مراجعه و اعلام داشته که با وی طی دو مرحله تماس تلفنی، در ازای آزادی برادرش درخواست مبلغ به ترتیب 2 هزار و 6 هزار دلار وجه نقد کرده اند که بعد از تهیه، وجه درخواستی را تحویل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 5 آدم ربا و رهایی 15 گروگان در تهران

دستگیری 5 آدم ربا و رهایی 15 گروگان در تهران