مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 19:522023-07-09پزشكي

عزمی برای ساخت بیمارستان در «جم» وجود ندارد


جم تنها شهرستان استان بوشهر است که دانشگاه علوم پزشکی در آنجا بیمارستان احداث نکرده است و عزمی برای عملی شدن این مطالبه نیز وجود ندارد.

- حجت الاسلام محمد محمدی امام جمعه شهرستان جم در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: یک بیمارستان در شهرک مسکونی پارس وجود دارد که توسط مجموعه بهداشت وزارت نفت احداث شده است.

این در حالی است که در راستای توزیع عادلانه سلامت و بهداشت، تنها شهرستان موجود در استان بوشهر که دانشگاه علوم پزشکی اقدام به ساخت بیمارستان نکرده است، جم می باشد.

وی افزود: هر چند ممکن است شهرستان جم نسبت به سایر شهرستان ها فاکتورهایی را نداشته باشد اما از حیث جمعیتی شرایطی مثل سایر شهرستان ها دارد.

شبکه بهداشت و مراکز جامع سلامت شهری و روستایی اقدامات خوبی انجام می دهند اما بحث اصلی نبود پزشک متخصص است که در مراکز بهداشت و جامع سلامت هیچ گاه پزشک متخصص وجود نخواهد داشت.

امام جمعه جم ادامه داد: هر چند در بیمارستان وزارت نفت پزشکان متخصص حضور پیدا می کنند اما باز هم پروازی هستند و تمام وقت در این منطقه حضور ندارند.

در صورتی که بیمارستان احداث شود شرایط و امکانات لازم برای حضور و ماندگاری پزشکان متخصص نیز فراهم می شود، اما دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرده است که بیمارستانی در این منطقه احداث نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزمی برای ساخت بیمارستان در «جم» وجود ندارد

عزمی برای ساخت بیمارستان در «جم» وجود ندارد