مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 13:002023-07-05اقتصادي

مسیر فرودگاه زنجان نیاز به اصلاح دارد


برقراری پرواز زنجان تهران در هر صورت سرمایه گذاری دارای سود و منفعت برای استان است.

- ایسنا/زنجان مدیر فرودگاه زنجان گفت:برقراری پرواز زنجان تهران در هر صورت سرمایه گذاری دارای سود و منفعت برای استان است.

محمد قاسمی صبح امروز (14 تیرماه) در جمع خبرنگاران با اشاره به کمک اتاق بازرگانی و صنایع برای پایداری پروازها از فرودگاه زنجان،اظهار کرد: پرواز زنجان به تهران حتی با مسافر اندک نیز منعفت دارد اینکه این پرواز شاید مسافر عادی نداشته باشد اما برای جذب سرمایه گذران نتایج مثبتی به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به فراهم بودن زیرساخت های فرودگاه زنجان جهت برقراری پرواژها، افزود: با توجه به دارا بودن حداقل ها می توان تعداد پروازهای این فرودگاه را توسعه داد.

مدیر فرودگاه زنجان پروازهای تجاری و باری را دو مولفه فعالیت فرودگاهی دانست و ادامه داد: در رابطه با فعالیت فرودگاه زنجان در امور حمل و نقل بار، اقدامات اولیه انجام شد که در حال حاضر رها شده است.

قاسمی اذعان کرد: راه دسترسی فرودگاه مناسب است اما مسیر نیاز به اصلاح دارد، که در این میان مسیر منتهی به آرامستان نیاز به توجه ویژه دارد.

مدیر فرودگاه زنجان به اجرای طرح اولیه پرواز بین زنجان و مشهد اشاره و ابراز کرد: در حال حاضر مشکلی به لحاظ مسافر وجود ندارد اما این موضوع نباید ما ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر فرودگاه زنجان نیاز به اصلاح دارد

مسیر فرودگاه زنجان نیاز به اصلاح دارد