مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 15:252023-07-14سياسي

آغاز ثبت نام در دوره پسادکتری تحقیقات بنیادی از فردا


فراخوان مشترک دبیرخانه شورای عالی «عتف» و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور برای حمایت از دوره های پسادکتری(تحقیقات بنیادی) منتشر شد.

- فراخوان مشترک دبیرخانه شورای عالی عتف و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور برای حمایت از دوره های پسادکتری(تحقیقات بنیادی) منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از تصویب طرح ملی جذب و به کارگیری محققان پسادکتری در بیست و هشتمین جلسه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری، آیین نامه جذب و به کارگیری محققان پسادکتری در دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری تدوین و در کمیسیون دائمی شورا تصویب و ابلاغ شد.

در این آیین نامه، چهار نوع دوره پسادکتری پیش بینی شده است که متقاضیان متناسب با نیاز و علاقه مندی خود می توانند دوره پسادکتری را در دانشگاه ها و مراکز پژوهشی یا واحدهای صنعتی و مراکز فناوری واجد شرایط بگذرانند.

انواع دوره پسادکتری شامل تحقیقات بنیادی ، تحقیقات کاربردی ، فناوری و صنعتی می شود.

متقاضیان دوره پسادکترا صرفا می توانند برای یکی از انواع پسادکترا مندرج در آیین نامه اقدام کنند و امکان ارسال هم زمان در انواع مختلف پسا وجود ندارد.

به منظور تقویت همکاری ها و نیز استفاده از ظرفیت ها و زیرساخت های کشور، اجرای دوره پسادکتری نوع تحقیقاتی بنیادی موضوع بند 3-1 از ماده 3 آیین نامه جذب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام در دوره پسادکتری تحقیقات بنیادی از فردا

آغاز ثبت نام در دوره پسادکتری تحقیقات بنیادی از فردا