مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 13:052023-06-26بين الملل

دلواپسی کشدار شبکه های بیگانه برای تروریست ها و فرصت طلبی سلطنت طلبان


طیفی از رسانه های فارسی زبان خارجی کوشیدند در تحولات روسیه که نگاه میلیون ها نفر را به خود دوخته بود، دغدغه مندی شان از اوضاع منافقین را تازه نگاه دارند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها- ایرنا نوشت: نخستین روز از هفته جاری، شورش واگنرها و تحرکات این ارتش خصوصی علیه کرملین باعث شد رسانه ها از تحولات روسیه چشم برندارند و اخبار این کشور را در لحظه مخابره کنند.

در میانه هیاهویی که این شورش برپا کرد برخی رسانه های معاند کوشیدند تا همچنان وقایع مربوط به  اشرف 3  را در فهرست خبری خود نگه دارند.

یک هفته پیش (30 خردادماه) بود که برخورد پلیس آلبانی با تروریست های مجاهدین خلق خبرسازشد؛ رویدادی که  بی بی سی فارسی  آن را به تاریخ یک روز پیش چنین روایت کرد: در عملیات روز دوشنبه پلیس آلبانی برای تحقیق و بازرسی از کمپ اشرف، 15 مامور پلیس و در مجموع 36 نفر زخمی شدند.

سازمان مجاهدین خلق می گوید یکی از اعضایش به نام علی مستشاری کشته شده؛ پلیس آلبانی این مرگ را با این عملیات مرتبط ندانسته است.

همچنان که اشاره شد رسانه هایی مانند  ایران اینترنشنال  و  رادیو فردا  با گذشت چند روز از این رخداد و همزمان با تحولات خبرساز روسیه، هفته جاری نیز به اوضاع و سرنوشت منافقین توجهی ویژه نشان دادند تا دغدغه هایشان در این باره آشکارتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلواپسی کشدار شبکه های بیگانه برای تروریست ها و فرصت طلبی سلطنت طلبان

دلواپسی کشدار شبکه های بیگانه برای تروریست ها و فرصت طلبی سلطنت طلبان