مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 07:552023-07-10بين الملل

اروپا از برجام عبور می کند؟


در ادامه جوسازی ها علیه توان موشکی ایران با تکیه بر همکاری نظامی تهران و مسکو در جنگ اوکراین، سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان روز پنجشنبه هفته گذشته با صدور بیانیه ای مشترک، - در ادامه جوسازی ها علیه توان موشکی ایران با تکیه بر همکاری نظامی تهران و مسکو در جنگ اوکراین، سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان روز پنجشنبه هفته گذشته با صدور بیانیه ای مشترک، خواستار عدم رفع تحریم های موشکی ایران - که مطابق با قطعنامه 2231، مهرماه سال جاری پایان می یابد- شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تروییکای اروپایی در تداوم جوسازی ها علیه برنامه موشکی ایران و ارائه روایت نادرست از قطعنامه 2231 شورای امنیت، ادعاها درباره ارسال پهپادهای ایرانی به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین را مطرح کرد.

انگلیس، فرانسه و آلمان بر همین اساس درخواست خود را از سازمان ملل متحد، برای بررسی شواهد ادعایی انتقال تجهیزات نظامی ساخت ایران به روسیه را تکرار کردند.

در این بیانیه ادعا شده است: ما مصمم هستیم که ایران هرگز نباید سلاح هسته ای تولید کند و باید فعالیت های هسته ای خود را تغییر دهد.

ما بر همین اساس عمیقاً نگران هستیم که محدودیت های کلیدی قطعنامه 2231 شورای امنیت، به ویژه در مورد فعالیت های بالستیک و انتقال موشک های ایران در ماه اکتبر منقضی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اروپا از برجام عبور می کند؟

اروپا از برجام عبور می کند؟