مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 11:302023-06-28اقتصادي

نیازسنجی از بازار عراق قبل از نمایشگاه کشاورزی بصره


رییس سازمان جهادکشاورزی فارس بر لزوم نیازسنجی از بازار عراق قبل از برگزاری نمایشگاه بین المللی کشاورزی در شهر بصره، تاکید کرد.

- ایسنا/فارس رییس سازمان جهادکشاورزی فارس بر لزوم نیازسنجی از بازار عراق قبل از برگزاری نمایشگاه بین المللی کشاورزی در شهر بصره، تاکید کرد.

مجتبی دهقان پور در جلسه بررسی راهکارهای برگزاری نمایشگاه بین المللی کشاورزی بصره، گفت: پیش از حضور در نمایشگاه کشاورزی بصره نیاز سنجی از بازار محصولات کشاورزی کشور عراق ضرورت دارد زیرا می تواند منجر به حضور هدفمند و موثر در نمایشگاه شود.

به نقل از جهادکشاورزی فارس، دهقان پور افزود: حضور هدفمند بر اساس نیاز سنجی های انجام شده در نمایشگاه بصره زمینه ساز عقد قرارداد های تجاری ما بین تولید کنندگان و تُجار و متقاضیان کالاها و خدمات بخش کشاورزی ایرانی خواهد شد.

او با بیان اینکه زیر بخش های مختلف صنعت کشاورزی امکان حضور در نمایشگاه بین المللی بصره را دارند، اظهار کرد: تولید کنندگان محصولات غذایی، لوازم و قطعات مورد استفاده در سیستم های آبیاری تحت فشار و بسیاری از دیگر موارد امکان حضور در نمایشگاه را خواهند داشت.

دهقان پور با اشاره به اینکه برخی از محصولات ممکن است به صورت منحصر فرد در کشور و استان فارس تولید شود، افزود: عرضه این محصولات در نمایشگاه می تواند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازسنجی از بازار عراق قبل از نمایشگاه کشاورزی بصره

نیازسنجی از بازار عراق قبل از نمایشگاه کشاورزی بصره