مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 11:302023-07-05سياسي

انجام پیوند کلیه دختر زاهدانی بدون شناسنامه با کمک دولت


معاون قانون اساسی معاونت حقوقی رییس جمهور گفت: دختر اهل زاهدان که نیازمند پیوند کلیه از مادر خود بود، با کمک سامانه پیگیری اجرای قانون اساسی، - پیوند خود را به صورت موفقیت آمیز انجام داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یکی از دختران هموطن در زاهدان نیاز مبرم به عمل پیوند کلیه داشت و قرار بر این بود که مادر این دختر نسبت به اهدا کلیه به بیمار اقدام نماید.

اما بر سر راه انجام این عمل پیوند یک مانع بزرگ وجود داشت و آن هم نداشتن شناسنامه برای مادر بود.

در همین راستا شکایتی در سامانه پیگیری اجرای قانون اساسی ثبت گردید که به محض دریافت گزارش در دهم بهمن ماه سال 1401، دکتر سید احمد حبیب نژاد معاون قانونی اساسی معاونت حقوقی رییس جمهور و دبیر هیأت پیگیری اجرای قانون اساسی موضوع را وزارت بهداشت پیگیری نمودند که در نهایت عمل پیوند کلیه با موفقیت انجام شد.

در همین رابطه گفت و گویی را با دکتر سیداحمد حبیب نژاد معاون قانونی اساسی معاونت حقوقی رییس جمهور ترتیب دادیم که به این بهانه مردم با ظرفیت های قانونی سامانه پیگیری اجرای قانون اساسی آشنا شوند: *گزارش در چه زمانی و از چه طریقی به شما ارجاع شد؟ در پنجم بهمن ماه سال 1401 این معاونت درخواستی از طریق سامانه ملی پیگیری اجرای قانون اساسی دریافت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام پیوند کلیه دختر زاهدانی بدون شناسنامه با کمک دولت

انجام پیوند کلیه دختر زاهدانی بدون شناسنامه با کمک دولت