مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 23:052023-07-11اقتصادي

عزم جزم برای مقابله با فرار مالیاتی/شناسایی 17هزار مؤدی جدید یزدی


مدیرکل امور مالیاتی استان یزد از عزم جزم سازمان امور مالیاتی در سطح کشور برای مقابله با فرار مالیاتی خبر داد و گفت: این رویه در استان یزد نیز به طور جدی دنبال خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا نجف زاده، روز سه شنبه در نشستی خبری به مناسبت هفته مالیات اظهار داشت: امسال حدود 88 هزار اظهارنامه مالیاتی از مشاغل استان یزد دریافت شد که از این تعداد بیش از 70 هزار مورد، اظهارنامه تبصره ای بوده است.

وی با بیان اینکه تراکنش حساب و دستگاه پوز به منزله فروش است و مالیات بر اساس آن تعیین می شود، افزود: در صورتی که مستنداتی ارائه شود که برخی از تراکنش ها درآمدی نبوده، از فهرست مشمول مالیات حذف خواهد شد.

نجف زاده در مورد پذیرش فرم 100 نیز بیان کرد: استان یزد در زمینه پذیرش فرم تبصره 100 در کشور رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان یزد با بیان اینکه اغلب مشاغل استان یزد با رقم مالیات خود مشکلی نداشتند، افزود: اغلب مؤدیان مالیاتی استان یزد که از کسبه و اصناف هستند، پذیرفته اند که مالیات تعیین شده برای آنها صحیح است.

وی همچنین از شناسایی 17 هزار مؤدی مالیاتی جدید به صورت خوداظهاری خبر داد و عنوان کرد: در مورد فرارهای مالیاتی نیز برنامه هایی در نظر گرفته شده و این موضوع به عنوان یکی از اولویت های اصلی سازمان امور مالیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم جزم برای مقابله با فرار مالیاتی/شناسایی 17هزار مؤدی جدید یزدی

عزم جزم برای مقابله با فرار مالیاتی/شناسایی 17هزار مؤدی جدید یزدی