مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 15:302023-07-05اقتصادي

پروژه های نهضت ملی مسکن به 31 هزار متقاضی در اصفهان اختصاص یافت


مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: تاکنون پروژه های نهضت ملی مسکن به 31 هزار نفر از متقاضیان در استان اصفهان اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا قاری قرآن در خصوص آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان اظهار داشت: مطابق با برنامه ابلاغی و به لحاظ برش جمعیتی، سهم استان اصفهان در این طرح، 183 هزار و 866 واحد شهری، 40 هزار واحد روستایی و 20 هزار واحد استیجاری تعیین شده است.

وی افزود: در بخش شهری، ساخت واحدهای مسکونی در قالب بیش از 103 هزار واحد از طریق تأمین زمین دولتی، افزون بر 45 هزار و 900 واحد بخش خصوص (خودمالک) و بیش از 34 هزار واحد بازآفرینی شهری در برنامه قرار دارد، همچنین تا کنون برای افزون بر هفت هزار واحد در بافت فرسوده شهری استان پروانه ساختمانی صادر و در سامانه ستاد ملی ثبت شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در حال حاضر مطابق با ثبت نام های انجام شده، بیش از 435 هزار نفر متقاضی بهره مندی از مزایای این طرح در سطح استان اصفهان بودند که پس از پالایش و بررسی های لازم افزون بر 145 هزار متقاضی، حائز شرایط فعال شناخته شدند.

وی افزود: از این تعداد برای بیش از 46 هزار متقاضی در بانک افتتاح حساب شده است که افزون بر 31 هزار نفر از این متقاضیان به پروژه ها اختصاص یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های نهضت ملی مسکن به 31 هزار متقاضی در اصفهان اختصاص یافت

پروژه های نهضت ملی مسکن به 31 هزار متقاضی در اصفهان اختصاص یافت