مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 15:302023-07-18پزشكي

بیمارستان های تخصصی در یزد راه اندازی می شود


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: در حال حاضر هدف گذاری دانشگاه علوم پزشکی یزد از بیمارستان های عمومی به سمت ساخت بیمارستان ها با اهداف تخصصی و فوق تخصصی پیشرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مهدی هاشمی باجگانی، ظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم چهلمین سالگرد تأسیس دانشگاه علوم پزشکی یزد، ساخت بیمارستان ها با اهداف تخصصی و فوق تخصصی پیشرفته نظیر بیمارستان فوق تخصصی پیوند، بیمارستان سرطان تأمین اجتماعی و بیمارستان پیوند کلیه را مورد تاکید قرار داد و افزود: بیمارستان پیوند با 75 درصد پیشرفت فیزیکی سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی از انجام پیوند مغز استخوان، پیوند کبد در استان یزد خبر داد و افزود: دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد برای دومین سال پیاپی رتبه اول اهدا عضو در کشور را کسب کرده است.

هاشمی عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از نظر تخت به بیمار، پرسنل به تخت و پرستار به تخت در بین 63 دانشگاه علوم پزشکی کشور جزو سه استان اول به شمار می آید.

همچنین در حال حاضر بیش از هزار و 200 تخت ویژه و بالغ بر دو هزار و 200 تخت اورژانس در زمینه اورژانس بیمارستانی داریم.

وی با اشاره به اینکه ساختمان بسیار عظیم مرکز پژوهش ناباروری در کنار بیمارستان شهید صدوقی در حال ساخت است و تاکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان های تخصصی در یزد راه اندازی می شود

بیمارستان های تخصصی در یزد راه اندازی می شود