مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 09:452023-07-19اقتصادي

روند اجرایی درگاه ملی مجوزها در هرمزگان مطلوب است


مدیرکل اقتصاد و دارایی هرمزگان گفت: متقاضیان دریافت مجوز، فقط به صورت برخط (آنلاین) درخواست خود را در درگاه ملی مجوزهای کشور ثبت کنند.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل اقتصاد و دارایی هرمزگان گفت: متقاضیان دریافت مجوز، فقط به صورت برخط (آنلاین) درخواست خود را در درگاه ملی مجوزهای کشور ثبت کنند.

مهدی دسینه صبح امروز (28 تیرماه) در جمع خبرنگاران، افزود: مردم همیشه از فرایند طولانی مدت صدور مجوزها و فرآیندها و رفت و برگشت های بسیار طولانی بین دستگاه ها گلایه مند بودند؛ به عنوان مثال فردی مراجعه می کرد برای صدور یک مجوز بلوک زنی و به او اعلام می شد باید مدرک فنی و حرفه ای داشته باشی که شاید اصلاً این مدرک وجود خارجی هم نداشت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 1800 مجوز در درگاه ملی مجوزها وجود دارد، اظهار کرد: صدور مجوز به شیوه قبل در برخی مواقع باعث امضاهای طلایی در دستگاه ها و ایجاد فساد می شد و در این راستا قانونگذار در راستای حذف این موارد، تکلیفی را به عهده ی وزارت امور اقتصاد و دارایی و وزیر امور اقتصاد و دارایی به عنوان نماینده دولت می گذاشت مبنی بر اینکه درگاهی تحت عنوان درگاه ملی مجوزها را راه اندازی کند.

دسینه بیان کرد: این موضوع در استان هرمزگان به نمایندگی از وزارت امور اقتصاد دارایی و دولت تحت عنوان بدون حضور، بدون کاغذ اجرا شد و تن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند اجرایی درگاه ملی مجوزها در هرمزگان مطلوب است

روند اجرایی درگاه ملی مجوزها در هرمزگان مطلوب است