مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 09:452023-07-17اقتصادي

ظرفیت خوابگاه های دولتی برای سال تحصیلی جدید اعلام شد


معاون وزیر علوم ظرفیت خوابگاه های دولتی را حدود 220 هزار نفر قریب به سه میلیون متر مربع فضا اعلام کرد و گفت: نزدیک به 38 درصد از کل دانشجویان کشور در خوابگاه های دانشجویی دولتی مستقر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، هاشم داداش پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان در بازدید از دانشگاه اراک و افتتاح سالن تیراندازی و اتاق انرژی پلاس خوابگاه دخترانه شهید فخری زاده، از کاهش چالش های خوابگاهی و افزایش مهارت افزایی در فضای گروهی خبر داد.

داداش پور از زندگی خوابگاهی بعنوان یکی از مهمترین قسمت های دوران دانشجویی نام برد و اظهار داشت: اگر خوابگاه ها مکانی برای آسایش، تعلق خاطر، شکل گیری عاطفه جمعی، بالا بردن مهارت های فردی و پرنمودن اوقات فراغت در راستای سلامت جسم و روح باشند، دغدغه و استرس دانشجویان و خانواده هایشان کاهش یافته و به دنبال آن مهمترین کارکرد دانشگاه بعنوان نهادی که نقش کلیدی در تولید و توسعه و شکوفایی علم و فرهنگ و تمدن را عهده دار است، محقق می شود.

وی ایجاد اتاق تندرستی، مشاوره، کتابخانه و .

در خوابگاه ها را در راستای بهبود و کاهش چالش های خوابگاهی و پرکردن مناسب اوقات فراغت دانشجویان برشمرد و خاطرنشان ساخت: هر چه مشکلات خوابگاه ها کاهش و تنوع فعالیتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت خوابگاه های دولتی برای سال تحصیلی جدید اعلام شد

ظرفیت خوابگاه های دولتی برای سال تحصیلی جدید اعلام شد