مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 14:552023-07-16سياسي

سردار یوسفعلی زاده: جامعه نیازمند آثار ادبی حوزه دفاع مقدس است


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خراسان رضوی گفت: ادبیات دفاع مقدس حوزه بسیار اثرگذاری است چراکه در پرورش انسان هایی در تراز شهدای دفاع مقدس، - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خراسان رضوی گفت: ادبیات دفاع مقدس حوزه بسیار اثرگذاری است چراکه در پرورش انسان هایی در تراز شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم، امنیت و غیرت نقش مؤثری دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نخستین نشست رابطین ادبیات و تاریخ دفاتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان های تربت حیدریه، قوچان، کاشمر، نیشابور، سبزوار و مشهد با حضور سردار حسینعلی یوسفعلی زاده مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خراسان رضوی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برگزار شد.

سردار یوسفعلی زاده در این نشست با اشاره به اینکه حوزه ادبیات و هنر که به معرفی قهرمانان و بزرگان دفاع مقدس می پردازد، حوزه کارآمدی است، توضیح داد: علی رغم اینکه دشمن به دنبال آن است تا گرد فراموشی بر ساحت جامعه بنشید و ناامیدی را ترویج و بی ایمانی را تقویت کند، زنده نگهداشتن یاد و نام شهیدان با این راهبردهای خصمانه دشمن مقابله می کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خراسان رضوی افزود: بهترین زبان برای زنده نگهداشتن نام و یاد شهیدان، زبان ادب، هنر و زبان ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار یوسفعلی زاده: جامعه نیازمند آثار ادبی حوزه دفاع مقدس است

سردار یوسفعلی زاده: جامعه نیازمند آثار ادبی حوزه دفاع مقدس است